Accel krijgt opnieuw het ISO 9001:2008 certificaat (2014)

Kwaliteitsmanagement voor klanttevredenheid

Met enige trots kan Accel ook in 2014 een verlenging van het ISO 9001:2008 certificaat voorleggen.

Na een externe audit die vorige week plaatsvond, is Accel zonder enige opmerking geslaagd en heeft het het ISO 9001:2008 certificaat ontvangen. Raf Arts: “We zijn uiteraard enorm trots op deze erkenning, want als service organisatie zijn we dagelijks bezig met kwalitatieve service en klanttevredenheid. Dit is een stimulans om op hetzelfde elan door te gaan en onze procedures en service iedere dag een beetje beter te maken en de procedures verder te verscherpen.”

Wat is de ISO 9001 norm?

De ISO 9001:2008 is een norm die bepaalde eisen stelt aan het kwaliteitsmanagementsysteem van een organisatie. Zo moet het kwaliteitsbeleid op papier staan en moet het beleid ook bekend zijn bij alle medewerkers. Op die manier moet een organisatie zorgen voor het verhogen van de klantentevredenheid door te voldoen aan de eisen en wensen van de klanten en aan wettelijke eisen die van toepassing zijn op het product of de dienst van de organisatie. Daarnaast moet de organisatie de bedrijfsprocessen beheersen en dit kunnen aantonen.

Een vraag of interesse?

Praat over de mogelijkheden voor uw onderneming met één van onze experten. Informeer vrijblijvend voor een afspraak.

1 Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
Scroll to Top