Storing buiten de kantooruren…wat nu?

Wie bij Accel een managed services contract afsluit kan rekenen op de service desk tijdens de reguliere kantooruren. Maar wat als u een dringende storing heeft buiten deze uren? We lijsten graag voor u even de mogelijkheden op.

Service desk tijdens kantooruren

De service desk is tijdens de kantooruren bereikbaar tussen 08:30 en 17:00 uur.

Service desk buiten de kantooruren

Als u buiten de kantooruren support nodig heeft, bieden volgende 2 abonnementsformules de oplossing:

  1. Extended Business Hours
  2. 24/7 support

Extended Business Hours (EBH)

Support buiten de kantooruren en in het weekend is mogelijk met een “Extended Business Hours-contract”. Met dit contract kan u, naast de reguliere kantooruren, ook (enkel telefonisch) beroep doen op Accel op volgende tijdstippen:

  • Op werkdagen tussen 07:00 en 08:30 uur en tussen 17:00 en 21:00 uur.
  • Zaterdag en zondag tussen 09:00 en 19:00 uur.

In het geval van een storing buiten de kantooruren belt u in op het standaard nummer 03 460 35 35 en komt u uit bij het callcenter. Hier geeft u uw storing door en vervolgens wordt u gecontacteerd door de Accel-wachtdienst.

NOTA: Ook wie geen EBH-contract heeft kan tijdens de EBH-uren bellen naar 03 460 35 35 in geval van een kritische storing. U krijgt dan de keuze om

  • uw storing te laten behandelen tijdens de kantooruren (zonder extra kost)
  • uw storing onmiddellijk te laten behandelen (u betaalt een opstartkost alsook de gepresteerde uren)

24/7 support

Voor wie de Extended Business Hours onvoldoende zijn, bestaat er nog het “24/7-contract”. Met dit contract kan u de klok rond beroep doen op diensten van Accel (enkel telefonisch). Deze dienst is enkel toegankelijk voor klanten die een 24/7-contract hebben. U ontvangt van Accel een speciaal telefoonnummer waarop de service desk 24/7 bereikbaar is.

ICT-support nodig buiten de reguliere kantooruren

Contacteer ons voor een voorstel op maat van uw bedrijf zodat u ook buiten de kantooruren en in het weekend beroep kan doen op de Accel Service Desk

1 Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder
Scroll to Top