Storing buiten de kantooruren…wat nu?

Storing buiten de kantooruren…wat nu?

Wie bij Accel een managed services contract afsluit kan rekenen op de service desk tijdens de reguliere kantooruren. Maar wat als u een dringende storing heeft buiten deze uren? We lijsten graag voor u even de mogelijkheden op.

Service desk tijdens kantooruren

De service desk is tijdens de kantooruren bereikbaar tussen 08:30 en 17:00 uur.

Service desk buiten de kantooruren

Als u buiten de kantooruren support nodig heeft, bieden volgende 2 abonnementsformules de oplossing:

  1. Extended Business Hours
  2. 24/7 support

Extended Business Hours (EBH)

Support buiten de kantooruren en in het weekend is mogelijk met een “Extended Business Hours-contract”. Met dit contract kan u, naast de reguliere kantooruren, ook (enkel telefonisch) beroep doen op Accel op volgende tijdstippen:

  • Op werkdagen tussen 07:00 en 08:30 uur en tussen 17:00 en 21:00 uur.
  • Zaterdag en zondag tussen 09:00 en 19:00 uur.

In het geval van een storing buiten de kantooruren belt u in op het standaard nummer 03 460 35 35 en komt u uit bij het callcenter. Hier geeft u uw storing door en vervolgens wordt u gecontacteerd door de Accel-wachtdienst.

NOTA: Ook wie geen EBH-contract heeft kan tijdens de EBH-uren bellen naar 03 460 35 35 in geval van een kritische storing. U krijgt dan de keuze om

  • uw storing te laten behandelen tijdens de kantooruren (zonder extra kost)
  • uw storing onmiddellijk te laten behandelen (u betaalt een opstartkost alsook de gepresteerde uren)

24/7 support

Voor wie de Extended Business Hours onvoldoende zijn, bestaat er nog het “24/7-contract”. Met dit contract kan u de klok rond beroep doen op diensten van Accel (enkel telefonisch). Deze dienst is enkel toegankelijk voor klanten die een 24/7-contract hebben. U ontvangt van Accel een speciaal telefoonnummer waarop de service desk 24/7 bereikbaar is.

ICT-support Accel