Ons doel? Tevreden klanten

Als service organisatie hecht Accel groot belang aan tevreden klanten. Om die tevredenheid op de voet te volgen organiseren we jaarlijks een klanttevredenheidsonderzoek. Dat deden we in januari nu al voor de 7de keer. Hoog tijd dus om deze resultaten wereldkundig te maken.

Hoe meet Accel de tevredenheid van klanten?

Om de tevredenheid van klanten op te volgen en te kwantificeren, gebruiken we de veelgebruikte techniek van de Net Promoter Score. Door Detractors (= % mensen die een negatieve score gaven) af te trekken van de Promoters (= % van mensen die een positieve score gaven), bekomt men de Net Promoter Score of NPS, zoals weergegeven in dit beeld. Een NPS die boven de nul uitkomt wordt als goed gezien, een score boven de 50 is excellent.

Net Promoter Score

Hoe tevreden zijn de Accel-klanten?

Tot onze grote tevredenheid zien we dat onze klanten Accel jaar op jaar belonen met een zeer hoge (en stijgende) Net Promoter Score. Dit jaar toornt de NPS zelfs voor het eerst boven de 50 punten uit. Dit wil allerminst zeggen dat we nu op onze lauweren gaan rusten. Integendeel, dit resultaat is een nieuwe stimulans om volgend jaar weer beter te doen. Totdat we 100% tevreden klanten hebben. Dat is onze ambitie!

Accel heeft een Net Promoter Score (NPS) van 51

Klanten stimuleren om feedback te geven

Wil dat zeggen dat altijd alles van een leien dakje loopt? Allerminst, zo hooghartig zijn we niet. Wat we vooral willen bereiken is een open communicatie met al onze klanten, waarbij we feedback (positieve of negatieve) willen stimuleren. We kunnen als bedrijf enkel beter worden door onze klanten en hun oordeel over ons. Loopt er dus iets niet zoals u het verwacht? Spreek uw accountmanager of het management hierover aan en we zoeken samen naar een oplossing.

Gekoppeld aan het steunen van een goede doel

Om klanten te motiveren om hun feedback met Accel te delen, steunen we jaarlijks ook een goed doel, waarbij we per volledig ingevulde enquête €5 schenken*. Zo schonken we dit jaar €500 euro aan het Kinderarmoedefonds.

* Met een maximum van €500.

Ook 1 van onze tevreden klanten worden?

Wij kijken alvast uit naar een eerste gesprek.

1 Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder
Scroll to Top