HULP OP AFSTAND

Bedrijfs documenten online beheren Antwerpen

Office 365 voor uw bedrijf

Uw bedrijfs documenten online beheren in Antwerpen en omgeving laat u best doen door Accel. Wij zijn in 1992 begonnen als ICT-bedrijf en inmiddels verzorgen wij voor een 400-tal vaste KMO-klanten efficiënte ICT-oplossingen op maat. Daarom bent u bij Accel op de juiste plek voor het online beheren van bedrijfs documenten voor uw organisatie nabij Antwerpen. Met onze clouddiensten is uw desktopomgeving thuis, op kantoor en in het buitenland voor u bereikbaar. Op die manier heeft u wereldwijd onder meer toegang tot uw data, documenten, applicaties en e-mails.

Bedrijfs documenten veilig en eenvoudig online beheren door Accel nabij Antwerpen

Voor het online beheren van bedrijfsdocumenten in de buurt van Antwerpen kan u bij Accel onder andere gebruik maken van de cloud service Office 365. Dit is een alles-in-één-service tegen een scherpe prijs. Met Office 365 hebben vaste werknemers en tijdelijk personeel veilig en eenvoudig toegang tot dezelfde programma’s en informatie. Verder staat deze cloud service bekend om een hoogwaardige betrouwbaarheid en veiligheid. Via de beheerdersfunctie kan heel eenvoudig een nieuw gebruikersaccount en functietoegang worden ingesteld. Office 365 is een cloud gebaseerd applicatie tegen een voordelige prijs. Zowel voor grote organisaties als kleine KMO-bedrijven is Office 365 ideaal.

Vraag naar de mogelijkheden voor onze cloud services

Naast Office 365 kan Accel u ook helpen met andere cloud services voor het online beheren van bedrijfsdocumenten nabij Antwerpen. Neem contact met ons op via 03 460 35 35 en vraag naar de mogelijkheden.