HULP OP AFSTAND
Office 365 voor uw bedrijf

Werkt uw KMO in de cloud en wilt u ook uw telefonie gemakkelijk beheren? Accel biedt Call Connect, een PABX telefooncentrale die gemakkelijk werkt in de cloud. Call Connect is een voordelige en flexibele oplossing om alle telefoontjes van klanten op elk type toestel aan te nemen. Zo kunt u nooit een telefoontje missen.

Call Connect: de voordelige cloud oplossing voor telefonie

Met Call Connect van Proximus bent u altijd en overal bereikbaar voor uw klanten. Call Connect telefonie werkt eenvoudig en het bevat alle functionaliteiten die u nodig heeft wanneer u uw klantcontact in de cloud wilt regelen. Er zijn dan ook talrijke voordelen te benoemen:

  • Call Connect biedt de mogelijkheid overal oproepen te maken en te beantwoorden;
  • Call Connect is beschikbaar op vaste telefoon, smartphone, computer en tablet;
  • Call Connect biedt één nummer met een gemeenschappelijke adressenlijst en voicemail;
  • Call Connect is gemakkelijk te beheren via een web portal;
  • Call Connect vraagt niet om aanschaf van hardware, waardoor u bespaart op onderhoud en kosten;
  • Call Connect vraagt een vast tarief per gebruiker per maand, dus u betaalt alleen wat u gebruikt;
  • Call Connect is zonder startinvestering te huren of aan te kopen;
  • Call Connect maakt het mogelijk mobiele en privénummers te behouden;
  • Call Connect is een veilige oplossing.

Via het eenvoudige web portaal kunt u gemakkelijk nummers kiezen, nummers doorschakelen en favoriete nummers toevoegen. Dat kan zowel op de vaste telefoon als op uw smartphone, computer of tablet. Waar u ook bent; Call Connect telefonie werkt gemakkelijk en veilig in de cloud.

Neem contact op via ons contactformulier

Bent u geïnteresseerd in Call Connect? Heeft u een vraag over Call Connect? Of wilt u meer informatie over de dienstverlening van Accel? Ons hoofdkantoor is in Edegem, regio Antwerpen. Vul ons contactformulier in, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op. Of u kunt bellen naar +32 3 460 35 35.