Slimmer Samenwerken

De uitdagingen van thuiswerken en documentbeheer

Smartdoc

Outlook en Teams bieden heel wat antwoorden op de uitdagingen die gepaard gaan met thuiswerken. Maar ondanks de troeven van deze programma’s zijn er nog steeds andere vragen die een oplossing nodig hebben.

In deze webinar tonen we hoe een centrale applicatie rond documentbeheer de uitdagingen van thuiswerken mee kan sturen. Sommige documenten dienen op een veilige en legale manier bewaard te worden. Niet iedereen in de organisatie dient dezelfde rechten te krijgen. Financiële documenten moeten gevalideerd, gecontroleerd en goedgekeurd worden. Hoe kunnen we dit op een efficiënte manier uitrollen. Ook de medewerkers van HR, sales, projectbeheer, moeten dossiers op een snelle en efficiënte manier kunnen raadplegen en delen.

Tijdens deze sessie van 30 minuten tonen we de mogelijkheden aan de hand van enkele voorbeelden en klantverhalen.

Praktisch

  • Datum: 23/02/2021
  • Tijdstip: 11:30 - 12:00

Schrijf nu in!

Een vraag of interesse?

Praat over de mogelijkheden voor uw onderneming met één van onze experten. Informeer vrijblijvend voor een afspraak.

1 Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder
Scroll to Top