HULP OP AFSTAND

Telefooncentrale (PABX) in de cloud

Home / IT-infrastructuur voor KMO's / KMO cloud oplossingen / Telefooncentrale (PABX) in de cloud
Telefooncentrale (PABX) in de cloud

Niets dan voordelen met Call Connect

De voordelen

  • Van overal oproepen beantwoorden en maken
  • Oproepen van op een vaste- of mobiele telefoon, PC, tablet
  • Eén nummer met een gemeenschappelijke voicemail & adressenlijst
  • Eenvoudig beheer via een web portal
  • Geen investering in hardware
  • Vast tarief per gebruiker en per maand
  • Veilige oplossing
  • Behoud van mobiel- en privé-nummer

Wat is het?

Call Connect van Proximus is een flexibele telefonie-oplossing voor de KMO, zonder startinvestering, die u kan huren of aankopen.

Via het eenvoudige configuratieportaal kan u eenvoudig doorschakeling, speeddialnummers, enz. configureren. Alle traditionele call management en PABX-functies zijn bovendien ook beschikbaar op uw smartphone.

Dankzij deze cloud-oplossing heeft u geen hardware meer nodig en heeft u bovendien geen onderhoud- of upgrade kosten!

Gebruikers toevoegen en verwijderen is kinderspel, dus u betaalt enkel voor voor wat u nodig heeft. Overal en altijd toegankelijk voor uw klanten. U zal nooit nog een oproep missen.