HULP OP AFSTAND

Geen zorgen met uw managed printing oplossing

Home / IT-infrastructuur / Hardware oplossingen voor de KMO / Geen zorgen met uw managed printing oplossing
Geen zorgen met uw managed printing oplossing

Het overgrote deel van de KMO's in België weet niet wat ze betalen voor hun printer- en copierpark. Het gevolg laat zich raden: ze betalen te veel. 

Geen tijd

Vaak komt dit omdat bij de verantwoordelijke de tijd ontbreekt om de beste oplossing te onderzoeken en te vergelijken. Er wordt daarom te snel overgegaan tot de aankoop van 'het goedkoopste toestel'. Maar goedkope toestellen gebruiken vaak dure toners en zijn kwalitatief ook niet altijd de beste optie. En dus betaalt u op het einde van de rit toch nog meer.


Net contract aangegaan?

In de praktijk zien we dat, zelfs indien er al een lopend contract is, het vaak de moeite loont om toch de berekening te maken. De prijsverschillen zijn vaak van die grootorde dat het toch interessanter is een bestaand contract te vervangen.


Aankopen of contract?

Bedrijven die printers, copiers, multifunctionals en scanners aankopen onderschatten de tijd die achteraf nog wordt besteed met het vergelijken, bestellen en betalen van toners. En zo krijgt u uiteraard moeilijk zicht op het totale kostenplaatje. 

En net om die redenen is het in 9 van de 10 gevallen interessanter, gemakkelijker én goedkoper om voor een gemanagde printing oplossing te gaan. U 'huurt' een toestel dat perfect voldoet aan uw printing/scanning en document management noden. En wij zorgen dat dit feilloos blijft werken en dat u altijd de nodige toners voorradig heeft.


De berekening maken voor uw bedijf?

Wil u graag laten bekijken hoe en hoeveel u op uw printers, scanners, copiers en multifunctionals kan besparen? Vul dan onderstaande formulier in.