HULP OP AFSTAND

IT-service desk voor de KMO

Home / IT-services / IT-service desk voor de KMO
IT-service desk voor de KMO
De Accel service desk, snel en goed geholpen

De Accel service desk is hét paradepaardje van ons bedrijf. Elke vraag of opdracht wordt zorgvuldig geregistreerd, en permanent bewaakt in ons ticketing systeem Autotask. Dit garandeert een snelle en correcte opvolging van alle gemelde storingen. Ons team van technische medewerkers helpt u vanop afstand of ter plaatse indien nodig. 

Werkwijze servicedesk

Alle opdrachten voor onze service afdeling worden (meestal automatisch) geregistreerd in Autotask. Deze tickets worden gekoppeld aan de opdrachtgevers en de bijhorende overeenkomsten en service contracten. Dit alles om u zo snel mogelijk te kunnen verder helpen met uw storing.

Na registratie van de storing in een ticket, wordt u gecontacteerd door een van onze technische medewerkers. Zij trachten altijd eerst een oplossing van op afstand te bieden, zodat verplaatsingskosten vermeden worden. Als een interventie vanop afstand niet mogelijk blijkt, zal een afspraak worden ingepland of komen we meteen ter plaatse, afhankelijk van de dringendheid van uw storing. 

IT-service desk openingsuren

De service desk is op weekdagen geopend van 8u30 tot 17u.

U kan er ook voor kiezen om 7 dagen op 7 en buiten de kantooruren verder geholpen te worden. In dat geval kan u gebruik maken van onze Extended business hours.