REMOTE SUPPORT

Extended business hours

Home / IT-services / IT-service desk / Extended business hours
IT-support buiten kantooruren

Support buiten de kantooruren en in het weekend

Go to English version.

De service desk is tijdens de kantooruren bereikbaar tussen 08:30 en 17:00 uur.

  • Via de customer portal
  • Via e-mail naar 
  • Telefonisch op nummer +32 3 460 35 35

Als u ook buiten de kantooruren support nodig heeft, kan Accel u volgende 2 formules aanbieden in abonnementsformule:

Buiten de kantooruren en in het weekend

Heeft u ook support nodig buiten de kantooruren en in het weekend? Dan kan u een "Extended business hours contract" afsluiten. Met dit contract kan u ook (enkel telefonisch) beroep doen op Accel op volgende tijdstippen:

  • Op werkdagen tussen 07:00 en 08:30 uur en tussen 17:00 en 21:00 uur.
  • Zaterdag en zondag tussen 09:00 en 19:00 uur.

24/7 support

Met ons "24/7-contract" kan u de klok rond beroep doen op de Accel service desk (enkel telefonisch). U ontvangt van ons een speciaal telefoonnummer waarop de service desk 24/7 bereikbaar is.

Klik op het beeld voor een grotere versie.

Overzicht uren wachtdienst Accel

LET OP
Als u de wachtdienst activeert zonder overeenkomst, gaat u akkoord met een startkost van €250 en doorrekening van uurtarieven aan verhoogd tarief (werkuren worden steeds aangerekend).