HULP OP AFSTAND

Managed services contracten

Home / IT-services / Managed services contracten
Managed services contracten
Managed services, vaste prijs per maand

Als managed services provider (MSP) biedt Accel verschillende contracten aan voor KMO’s, waarbij het systeembeheer en de IT-support geheel of gedeeltelijk uitbesteed kan worden aan ons team van specialisten. Hieronder vindt u een overzicht van de verschillende types contracten die we aanbieden.

U kan uiteraard ook altijd een van onze consultants contacteren voor meer advies en toelichting of voor een maatofferte voor uw KMO.

Onze managed services contracten

Wise Met een vaste maandelijkse bijdrage per werkstation en per server, kan u de onderhoudskosten van uw IT-infrastructuur op voorhand perfect inschatten. U geniet gratis en onbeperkt van onze IT-service desk (indien nodig ook ter plaatse) bij storingen. Meer info
Magic Dezelfde voordelen van de Wise-formule, uitgebreid met periodieke technische bezoeken, managed anti-virus en basis Microsoft Office ondersteuning. Meer info
Smart Credits In dit IT-service contract koopt u vooraf een aantal credits aan en onze werkzaamheden worden in mindering gebracht van het saldo van uw credits. Geleverde prestaties zijn niet inbegrepen in de periodieke bijdrage die u betaalt. Meer info
Incidental Hebt u een vraag of ervaart u een storing? Dan neemt u contact op met onze service desk. Nadien krijgt u een factuur voor de uren die we hier op gewerkt hebben. Uw serviceaanvraag wordt behandeld op “first-come, first-serve” basis, naargelang de beschikbaarheid van onze medewerkers. Meer info
Op maat U bent op zoek naar een IT-service oplossing helemaal op maat van uw KMO. Dat kan, elk bedrijf is immers anders. Onze consultants bekijken samen met u wat voor uw bedrijf de meest efficiënte oplossing is en stellen u een contract op maat voor.

Heeft u al een interne IT-afdeling? In dat geval kan Accel uw IT-afdeling ook ondersteunen. Bijvoorbeeld door specialistische monitoring tools ter beschikking te stellen of door het opzetten van een ticketing systeem voor uw bedrijf.

Monitoring
Zo verzorgt N-able de inventarisatie van uw netwerk, en stelt het u in staat routinetaken en processen automatisch uit te voeren. Door permanente monitoring kan uw infrastructuur pro-actief beheerd worden.

Ticketing
Autotask is ontworpen om de (interne) IT-ondersteuning te optimaliseren. Iedere IT-medewerker krijgt via “TaskFire” de tools om tickets en werkzaamheden overzichtelijk en gestructureerd te kunnen uitvoeren, delegeren en opvolgen.
Meer info