HULP OP AFSTAND

Accel Service Desk : realisaties in 2010

Home / Nieuws / Accel Service Desk : realisaties in 2010
 
Accel Service Desk : realisaties in 2010
21 december 2010 , in Alles
Service Desk Facts & Figures 2010:  Accel leverde in 2010 ICT diensten aan meer dan 500 KMO's.  Daarvan zijn er 112 Wise klanten waar we pro-actief netwerkbeheer toepassen.
  • Een totaal van bijna 12.000 technische opdrachten werden uitgevoerd.  De helft daarvan waren automatisch gegenereerde pro-actieve opdrachten voor Wise klanten.
  • In het totaal registreerden onze technische medewerkers bijna 17.000 werkuren voor klanten.
  • Meer dan 95% van alle indicenten werd opgelost binnen de 24 uur.
  • 2.000 opdrachten werden op verplaatsing waargenomen.
  • Wij deden bij alle Wise klanten een audit op de back-up procedure en 40 klanten maken ondertussen gebruik van onze revolutionaire back-up server.  Meer info op www.accel.be/bcs
  • Wij ontvingen 800 ingevulde tevredenheidsenquetes.  We scoorden 85% op ons rapport in november, dus hieraan gaan we verder werken in 2011.
Alle opdrachten dewelke wij voor onze klanten hebben waargenomen, kunnen ze online raadplegen op de  Service Portal.   Kies op de website "service Portal" rechts bovenaan.   Bedankt voor het vertrouwen,  en ook in 2011 staan we graag ter beschikking!  Het Accel Service Team