HULP OP AFSTAND

Helpt de helpdesk ?

Home / Nieuws / Helpt de helpdesk ?
 
Helpt de helpdesk ?
12 januari 2011 , in Alles
U hoort het tegenwoordig regelmatig op de radio en ook in TV programma's. De callcenters van de grote providers zoals Telenet, Belgacom en Mobistar zorgen voor heel wat frustaties. U belt, moet lang wachten, moet onduidelijke keuzes maken, wordt doorgeschakeld, men vraagt u domme dingen zoals factuurnummers, die ze uiteraard al weten omdat ze je kunnen identificeren aan de hand van je opbelnummer (CLIP in combinatie met CTI en CRM), en uiteindelijk ben je nog niet geholpen of moet je nog eens terugbellen. Hopelijke is onze Accel Service desk  gebruiksvriendelijker ? In elk geval horen we het graag van jullie, want vanuit deze feedback kunnen we onze organisatie aanpassen. En dat kunnen we als KMO zeer snel!   Want dat zijn we ... een "KMO" voor KMO's ! Zo werd onlangs een extra first line ingevoerd waarbij  we pogen binnen de 15 minuten al terug te bellen nadat een call werd geregistreerd. En je krijgt ook een tevredenheids mailtje, waarvan we antwoorden dagdagelijks opvolgen ! Dus geef uw commentaar ! ... En als het goed is mag je dat ook melden ... onze medewerkers verdienen dan ook een pluim ! Hieronder het filmpje van de TV ploeg van BASTA die wraak nam op Mobistar ... echt hilarisch .. en herkenbaar ...