HULP OP AFSTAND

Efficiënte support via de Accel Helpdesk

Home / Nieuws / Efficiënte support via de Accel Helpdesk
Support via de Accel Helpdesk: zo wordt u het snelst geholpen
 
Support via de Accel Helpdesk: zo wordt u het snelst geholpen
05 november 2014 , in Alles, IT-services
Niets is zo vervelend als een storing in uw IT-infrastructuur. We doen er bij Accel dan ook alles aan om dit te voorkomen, maar soms moet u toch beroep doen op onze helpdesk. We geven hierbij graag een aantal tips hoe u het beste en het snelste verder geholpen wordt.

Via e-mail

Het makkelijkste is om een e-mail te sturen met een korte beschrijving van uw storing naar . Mails die op dit adres toekomen worden automatisch herkend en in ons systeem gekoppeld aan uw profiel. Centraal bij Accel worden deze inkomende berichten waargenomen en opgevolgd al naargelang de dringendheid. U krijgt sowieso een bevestiging als uw melding bij ons is binnengekomen.

Wist je dat je heel makkelijk via het rode pijltje in uw balk ook naar de helpdesk kan mailen. Met of zonder screenshot. Zo krijgt onze helpdesk nog meer informatie binnen (zoals bijv. de pc van waarop u werkt.

09 Tray -icon

Via dit menu kan u trouwens ook andere details over uw pc raadplegen en inloggen op de support portal.

Ticket ingeven via de support portal

Al onze klanten kunnen toegang krijgen tot de support portal. Hier kan u storingen doorgeven, maar ook de status van uw tickets opvolgen. U kan hier uw login aanvragen als u deze nog niet heeft.

Portal nog niet gebruikt? Geen probleem. Deze handleiding loodst u door alle basis handelingen in de support portal.

Telefonisch

Wanneer uw probleem echt dringend is, heeft u uiteraard graag zo snel mogelijk een van onze medewerkers aan de lijn. Dan helpen we u uiteraard ook graag telefonisch verder op het nummer +32 3 460 35 35.