Professionele Service Desk (ISO 27001)

Professionele Service Desk (ISO 27001)

Snel en goed geholpen! Dat is het idee achter de Accel Service Desk. Komt u een IT-probleem tegen? Of geniet u graag van extra ondersteuning. Het Accel support team helpt u verder met al uw IT-aangelegenheden in elke domein.

Professionele Service Desk (ISO 27001)

Menu icon

Een verzekering voor de continuïteit van uw bedrijf

Elke werkomgeving krijgt vroeg of laat te kampen met een storing. Het internet valt weg, een server die vastloopt en ga zo maar door. Een storing, klein of groot, moet zo snel mogelijk worden aangepakt, want ze belemmert de continuïteit van elk bedrijf. Met de Accel Service Desk ondersteunen bedrijven hun ICT infrastructuur via een uitgebreid team van experten.

Werkwijze Accel service desk

De ISO 27001 certificering garandeert een gestroomlijnd proces voor de opvolging en oplossing voor elke storing. Elke vraag of opdracht wordt zorgvuldig geregistreerd, permanent bewaakt en snel behandeld.

Na registratie van uw storing of vraag, wordt u gecontacteerd door één van onze ICT-specialisten. Zij trachten eerst een oplossing van op afstand te bieden. Lukt dit niet wordt er een afspraak ingepland of komt er een team van specialisten ter plaatse, afhankelijk van de dringendheid van een onderneming. Bekijk all-in IT-beheer.

Openingsuren – Extended business hours

De Service Desk is op weekdagen geopend van 8u30 tot 17u. U kan er ook voor kiezen om buiten de kantooruren en in het weekend verder geholpen te worden door de Accel wachtdienst.

Buiten de kantooruren en in het weekend

Ook support nodig buiten de kantooruren en in het weekend? Dat kan uiteraard. Met het “Extended business hours-contract” of “24/7-contract” kan u ook beroep doen op Accel op volgende tijdstippen:

  • Op werkdagen tussen 07:00 en 08:30 uur en tussen 17:00 en 21:00 uur.
  • Zaterdag en zondag tussen 09:00 en 19:00 uur.
  • 24/7