HULP OP AFSTAND

Vacature senior ICT Service desk engineer

Home / Werken bij Accel / Vacature senior ICT Service desk engineer

Senior ICT service desk engineer (Locaties: Edegem, Herentals, Minderhout)

Over Accel

Accel werd in 1992 opgericht (onder de naam Accel Computer Service) en is uitgegroeid tot een professionele, competitieve, stabiele en winstgevende organisatie waarin de klant centraal staat.

We bieden cloud oplossingen (Office365, DaaS, backup…), ICT-infrastructuur, managed services, security, backup & continuïteit, ERP, CRM, ICT-beheertools, enzovoort aan. Daarnaast willen we een dynamisch en tof bedrijf zijn voor onze medewerkers met aandacht voor de individuele kwaliteiten, noden en ontwikkeling van elk van onze medewerkers.

Over de functie

De service desk van Accel ondersteunt remote een 500-tal KMO’s voor het volledige ICT-beheer (24u monitoring, vragen van eindgebruikers, pro-actieve acties,…). Als ICT service desk engineer behandel je bovenstaande incidenten zelfstandig. Je bent in staat om een goede analyse te voeren van het technische incident bij de klant en dit correct op te lossen volgens het STAR-principe.

Daarnaast heb je ook voldoende aandacht om dit incident te vertalen in mensentaal naar de klant, zodat je zijn/haar actieve medewerking krijgt en hem steeds (tracht) achter te laten met een goed gevoel.

Dat maakt dit een zeer gevarieerde job, omdat de kennis over al deze domeinen moet gaan… van gebruikers aanmaken, over rechten structuren, tot backup en restore, security settings van firewalls enz.

Jouw profiel

We verwachten hiervoor een zeer goede basiskennis van moderne ICT-oplossingen, samen met een goede contactvaardigheid.
Daar tegenover staat een correcte verloning, met tal van extra-legale voordelen, waaronder 12 ADV dagen.

Plaats tewerkstelling

Edegem, Herentals of Minderhout. 

Solliciteren

Heb jij al enige ervaring op een ICT-helpdesk en zit mensen helpen in je genen? 

Stuur dan je cv en motivatie naar Marc De Swaef via jobs@accel.be.